Για μια φίλη…ή αλλιώς,»Έχουμε όλοι γεννηθεί για την αγάπη»


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Έχουμε όλοι γεννηθεί για την αγάπη..

Είναι η αρχή της ύπαρξης,

κι ο μόνος της σκοπός»

έλεγε ο Βρετανός πολιτικός Benjamin Disraelli.

«Ο έρωτας

δεν κάνει μόνο τη γή να γυρίζει.

Κάνει την κίνηση αυτή να αξίζει»

συμπλήρωνε

ο Αμερικανός δημοσιογράφος Franklin P. Jones.

Ναι,το ομολογώ.

Μόλις έκανα επίκληση στην αυθεντία

(νομίζω έτσι το λέγαμε στην έκθεση)

για να στηρίξω όσα θα πώ.

Όχι τίποτα άλλο δηλαδή,

αλλά όταν είσαι φύσιν απαισιόδοξος

(το έχουμε πει καλέ!)

πρέπει να σκεφτείς διάφορους τρόπους

για να πείσεις τους άλλους,

αλλά και τον εαυτό σου

για την αλήθεια των σκέψεών σου.

Νομίζω όμως

οτι πρέπει να αφήσω

αυτόν τον τόσο κουραστικό πρόλογο,

για να σας μιλήσω

για τον πραγματικό λόγο που έγραψα αυτό το κείμενο.

(δε νομίζω να φανταστήκατε

οτι το έκανα για να αναφέρω τις ρήσεις των

[κατά τα άλλα συμπαθέστατων]

συνανθρώπων)…

Αυτό το κείμενο λοιπόν,

σκοπό έχει

να πει σε μια πάρα πολύ καλή μου φίλη,

η οποία είναι πιο απαισιόδοξη ακόμα κι από εμένα

(καλέ ναι!γίνεται!!

κι εγώ την ίδια έκπληξη ένιωσα μόλις το κατάλαβα)

μερικά πράγματα που έχω ξαναπεί και προσωπικά.

Δεν την αδικώ για τη δυσπιστία της

σε οτι αφορά την ευτυχία,την αγάπη,

και άλλες τόσο εύηχες λέξεις..

Ούτε εγώ άλλωστε είμαι μεγάλος οπαδός τους.

Όμως πιστεύω ακράδαντα οτι αυτή η ζωή είναι δίκαιη..

Το φώς,πάντα κερδίζει το σκοτάδι,

γιατί δε μπορεί να γίνει αλλιώς..

(άλλωστε κάθε φορά που ξημερώνει,αυτό συμβαίνει)

Πιστεύω οτι αργά ή γρήγορα,

ζεις αυτά που αξίζεις.

Κι επειδή είμαι σίγουρος οτι αξίζει πολλά,

πιστεύω οτι αργά ή γρήγορα η ζωή θα της τα φέρει..

Πιστεύω ειλικρινά οτι θα ζήσει αυτά που περιμένει και θέλει…

Οτι η ζωή θα της δείξει το όμορφο πρόσωπό της..

Αρκεί όταν της χτυπήσει την πόρτα να είναι εκεί να της ανοίξει.

Όποιος φοβάται να αγαπήσει,φοβάται να ζήσει λένε….

Γι αυτό εύχομαι όταν το τραίνο της φτάσει στο σταθμό

να είναι εκεί και να το περιμένει…

Είμαι σίγουρος οτι μαζί του θα φέρει αυτά που η ζωή της της χρωστάει!!!

Ένα βιβλίο που προσωπικά μου έχει δώσει πολλά έλεγε:

«Τη στιγμή που θα κινήσουμε προς αναζήτηση της αγάπης,

θα ξεκινήσει κι αυτή για να μας συναντήσει,

και να μας σώσει».

(Paulo Coelho,Στις όχθες του ποταμού Πιέδρα κάθισα κι έκλαψα).

Ξεκίνα λοιπόν το ταξίδι σου

για την αναζήτηση της αγάπης.

Και μη φοβάσαι,

όσες δυσκολίες κι αν συναντήσεις,

οι φίλοι σου θα είμαστε δίπλα σου.

Και θα τις αντιμετωπίσουμε.

Μαζί.


6 Σχόλια (+add yours?)

  1. melita
    Νοέ. 20, 2011 @ 12:03:04

    Βρε ποια μου θυμίζει αυτό το post ,ποια μου θυμίζει….
    Μαρινάκι τι κάνεις?Καλά είσαι?Καιρό έχουμε να τα πούμε βρε…(φατσούλα που σφυρίζει αδιάφορα)

    Απάντηση

  2. ♔DƦάɱα QuƎeи ♔
    Νοέ. 20, 2011 @ 17:51:59

    Που πάει θεέ μου η σημερινή νεολαία… Αντί να λέτε πάλι καλά που σας χαρίζω έμπνευση αχάριστα όντα με δουλεύετε και από πάνω! (ναι ψωνίστηκα! Τι; Τι; )
    Αλλά δεν φταίει κανένας άλλος! Εγώ που σας κάνω παρέα φταίω 😛
    Καλή συνέχεια 🙂

    Απάντηση

  3. magikifoni
    Νοέ. 23, 2011 @ 21:13:48

    ( Χαχαχαχαχα! 😀 😀 ) Εντάξει, υπέροχο αγαπητέ! Τυχερή η φίλη σου…!!

    Απάντηση

Σχολιάστε