Konstantinos hates you all.

Konstantinos hates you all.

Πολύ πρόσφατα μιλούσα για όσα έμαθα από μερικά πολύ αρνητικά γεγονότα που μου συνέβησαν,ή που είδα να συμβαίνουν..Η παραπάνω φράση λοιπόν ήταν αυτή που πρώτη μου ήρθε στο μυαλό..Δανεισμένη από τον αγαπημένο μου τηλεοπτικό ήρωα,δε θα μπορούσε να περιγράφει καλύτερα μερικές αλήθειες..
Αλήθεια 1.  Ζούμε όλοι περικυκλωμένοι από κουτάκια και ταμπέλες…Κανείς δεν έχει το θάρρος να ζήσει έξω από αυτά επειδή τον τρομάζουν..Ταμπέλες και κουτάκια που δε μας βοηθούν,αλλά μας περιορίζουν..Γιατί,για παράδειγμα 2 φίλοι δεν πρέπει να είναι μαζί;;Τι είναι αυτό που τους εμποδίζει,εκτός από τη δειλία να το δοκιμάσουν;;
2.   Ο κόσμος γύρω μας είναι ανειλικρινής,ψεύτικος,άσχημος..Γιατί;Γιατί η ειλικρίνεια δεν επιβραβεύεται και η διαφορετικότητα ξενίζει επειδή βγάζει από την πεπατημένη…Κι ως γνωστόν,κάθε τι διαφορετικό πρέπει να εξαφανίζεται…
3.   Το αμύνεσθαι περι πάρτης έχει γίνει το κυρίαρχο σύνθημα της εποχής..Άνθρωποι που κοιτούν μονάχα το δικό τους συμφέρον,και για να το προασπίσουν είναι ικανοί να σε κατασπαράξουν..
Άλλοι που κρύβονται πίσω από ηλίθιες προφάσεις και δικαιολογίες..

Σχέσεις που βασίζονται στο ψέμα..
Σκεφτείτε το λίγο…Ειλικρινά,έτσι είναι ο κόσμος που θέλουμε να ζούμε;;
Αυτός ο κόσμος μας αξίζει;;

Που πήγε ο ρομαντισμός;Η Ανιδιοτέλεια;Και στην τελική,γιατί αυτή η πόλη μας καταστρέφει;;

6 Σχόλια (+add yours?)

  1. onlyandjustme
    Οκτ. 21, 2012 @ 02:00:15

    Ο Κωνσταντίνος πιο πολύ μισεί τον εαυτό του φίλε μου..κοίτα μπροστά σου,άνοιξε τα μάτια,και απόλαυσε οτι σου χαρίζει αυτή η ζωή,γιατί είναι πραγματικά μικρή για να την χαραμίζεις σε γκρίνια..και για μια φορά στο είπα,ασχολήσου με το τι κάνεις εσύ σωστά,όχι με του άλλους..έτσι δεν θα χαρείς ποτέ τίποτα,και το βλέπεις!καληνύχτα!!

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Οκτ. 30, 2012 @ 03:34:37

      Ο Κωνσταντίνος προσπαθεί…Αλλά μετά από όσα πέρασαν δεν είναι εύκολο να σταματήσει να γκρινιάζει….Μπορεί να μην κάνω τίποτα σωστά…Αυτό όμως δε σημαίνει οτι ξαφνικά μπορεί να νιώσω χαρούμενος,ή γεμάτος….
      Ξέρεις από πρώτο χέρι τι πιστεύω…ξέρεις από πρώτο χέρι τα πάντα…πώς να σκεφτώ τις χαρές,λοιπόν;;
      καλημέρα….

      Απάντηση

  2. Άιναφετς
    Οκτ. 28, 2012 @ 11:32:01

    Καλημέρα!
    Ίσως το σημερινό post μου, σου αλλάξει τον τρόπο που βλέπεις τα πράγματα…
    Το μίσος είναι ένα συναίσθημα που καλά θα κάνουμε να εξαφανίσουμε από τη ζωή μας!
    Καλή Κυριακή να έχεις κοντά σ΄αυτούς που αγαπάς και σ’ αγαπούν! 🙂

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Οκτ. 30, 2012 @ 03:31:44

      καλημέρα μαγισσούλα μου!
      Η αλήθεια είναι πως τον τελευταίο καιρό έγιναν διάφορα…Που πραγματικά μου άφησαν κατάλοιπα…
      Υπόσχομαι στο επόμενο κείμενό μου να εξηγήσω περισσότερα για να καταλάβεις γιατί η διάθεσή μου δε λέει να φτιάξει…
      Δε θα είναι εύκολο να αλλάξει η διάθεσή μου πάντως….
      Καλή βδομάδα γλυκιά μου Αιναφετς!Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! 🙂

      Απάντηση

  3. magikifoni
    Δεκ. 11, 2012 @ 22:28:10

    παρένθεση:(αυτό που μου κόλλησε με την πρώτη απ’ όλες αυτές τις παρατηρήσεις-προβληματισμούς είναι το –> »Γιατί,για παράδειγμα 2 φίλοι δεν πρέπει να είναι μαζί;;Τι είναι αυτό που τους εμποδίζει,εκτός από τη δειλία να το δοκιμάσουν;;»)
    Φίλτατεεε 🙂 Καταρχήν, μου έλειψες πάααρα πολύυ! Η απουσία σου από τη μπλογκογειτονιά δεν έπαψε ποτέ να μου είναι αισθητή! Επιτέλους! Καιρό περίμενα..
    Όσο για αυτά που ανέφερες στο ποστ σου, όντως υπάρχουν και συμβαίνουν, αλλά δεν νομίζω πως άμα θέλουμε μπορούν να μας πάρουν από κάτω! Μην απογοητεύεσαι.. Κράτα τα στο μυαλό σου και βοήθησε τον εαυτό σου να επικεντρωθεί αλλού.. σε άλλες κατευθύνσεις.. Αυτά που ζητάς βρίσκονται ήδη γύρω σου, απλά είναι κρυμμένα σαν εκπλήξεις (φαινομενικά κρυμμένα).. Γι’ αυτό είναι και τα πιο πολύτιμα..
    Άρχισε να παρατηρείς περισσότερο και θα τα δεις 😉

    Καληνύχτα και καλή ξεκούραση εύχομαι 🙂

    Απάντηση

  4. η ζωή με blogάρει
    Δεκ. 12, 2012 @ 04:14:07

    Βρε Αλεξάνδρα μου!!Τι όμορφα πράγματα είναι αυτά που μου λες;;Κι εσύ μου έλειψες…Η αλήθεια είναι πως από τότε που έχω να σας (και να με) επισκεφτώ έχουν γίνει τόσα πολλά…Υποθέτω θα μπορούσα να γράφω για μήνες…
    τώρα είμαι ξανά πίσω στη γειτονιά…και υπόσχομαι η παρουσία μου να είναι πολύ πολύ τακτική..(λίγο απειλητικό μου ακούστηκε αυτό;;χαχαχα)Με έχουν κατασυγκινήσει αυτά που μου είπες,αλήθεια….
    Προσπαθώ,και τελευταία δεν με παίρνει από κάτω….Αυτό δε σημαίνει φυσικά οτι έχουν σταματήσει να με ενοχλούν τα πράγματα γύρω μου….its a cruel world..you know that….
    καληνύχτα και καλή ξεκούραση και σε εσένα….ευχαριστώ πολύ πολύ που πέρασες… 🙂

    Απάντηση

Σχολιάστε

