And soon they were inseparable…

270356783850064936iLfsR40ic

Πέρασε αρκετός καιρός από την τελευταία φορά που έγραψα εδώ,κατά τη διάρκεια του οποίου έγιναν πολλά..Την τελευταία φορά σας μιλούσα για το πώς είναι να βρίσκεις τον άνθρωπο της ζωής σου ξαφνικά,out of nowhere…Σήμερα λοιπόν θέλω να σας μιλήσω για όσα έγιναν από τότε μέχρι σήμερα…Από την πρώτη στιγμή που τη γνώρισα,ενάμιση χρόνο πριν,ένιωσα πως δεν ήταν άλλος ένας άνθρωπος,περαστικός από τη ζωή μου..Ένιωθα πως πάνω της είχε κάτι το ξεχωριστό..Ήταν εκείνη που ήξερε τα πάντα για εμένα,με κάθε μικρή λεπτομέρεια,ήταν εκείνη που έψαχνα όταν τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά,κι ακόμα ήταν πάντα η ιδανική παρέα..Μιλούσαμε αρκετές ώρες τη μέρα και όπως λέει κι η ίδια,το περσινό Πάσχα τα κινητά μας πήραν φωτιά…Ο καιρός περνούσε κι εγώ ένιωθα να δένομαι όλο και περισσότερο μαζί της..Μέχρι που μια μαγική νύχτα του Δεκέμβρη,την πιο ξεχωριστή νύχτα της ζωής μου όλα άλλαξαν…Είχαμε πάει για φαγητό,αλλά σε όλη τη διάρκεια ήταν σαν να βρισκόμασταν μόνοι μας στο μαγαζί,φλερτάραμε,γελούσαμε,κι είναι εκείνη η νύχτα που νομίζω οτι καταλάβαμε πως το ενδιαφέρον του ενός για τον άλλο δεν ήταν απλά φιλικό…Γυρίσαμε αργά,και για όλο το υπόλοιπο βράδυ μιλούσαμε στο τηλέφωνο,σαν να μην είχαμε περάσει μαζί τις προηγούμενες 7-8 ώρες..Μέρα με τη μέρα αυτό που νιώθαμε γινόταν ολο και πιο δυνατό,μέχρι που συνειδητοποιήσαμε πως θέλαμε να είμαστε μαζί..Υπήρχε όμως ένα πρόβλημα,είχε ήδη μια σχέση πολλών χρόνων…Προσθέστε και μια πρόταση γάμου που έγινε ακριβώς εκείνη την περίοδο,κι έχετε την πλήρη εικόνα της κατάστασης…Μεσολάβησαν πολλά,νύχτες χαράς αλλά και στενοχώριας μέχρι να φτάσουμε εδώ που είμαστε σήμερα…Περιμέναμε ένα θαύμα,και το θαύμα αυτό έγινε,ή μάλλον,το θαύμα το έκανε η ίδια,βλέπετε,για να είμαστε μαζί έπρεπε να αλλάξει τη ζωή της,να αλλάξει σπίτι,παρέες..και το έκανε..σήμερα λοιπόν μένουμε μαζί,περνάμε όλο το χρόνο μας μαζί και νιώθω ευτυχισμένος κι ερωτευμένος όσο ποτέ…Δίπλα της βρήκα αυτό που πάντα έψαχνα..Βρήκα μια κοπέλα που με αγαπάει με όλη τη δύναμη της ψυχής της,όπως την αγαπάω κι εγώ..Βρήκα έναν άνθρωπο που δεν έχει αστερίσκους,ίσως,μήπως,γιατί..Αλλά που μου δείχνει κάθε μέρα την αγάπη της..Δίπλα της βρήκα τη δική μου πριγκίπισσα,το δικό μου λιμάνι…Πέρασε ήδη ενάμισης μήνας που μένουμε μαζί κι είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα..Πέρασε ήδη ενάμισης μαγικός μήνας δίπλα στη γυναίκα που αγαπάω όσο τίποτα..Πέρασε ήδη ενάμισης μήνας και κάθε λεπτό ήταν το ίδιο συναρπαστικό όπως το πρώτο,κάθε λεπτό ξεχωριστό,μαγικό,μοναδικό..Κάθε λεπτό αντί να βαριέμαι με έκανε να έρχομαι όλο και πιο κοντά σου..Κάθε στιγμή και πιο τυχερός,πιο ευτυχισμένος..Κάθε στιγμή να νιώθω ευλογημένος..

Μωρό μου,δεν ξέρω αν η ζωή μας θα έχει δυσκολίες ή όχι,ξέρω όμως πως ακόμα και τις δύσκολες στιγμές μαζί θέλω να τις περάσουμε…Μαζί,γιατί μόνο αυτό έχει αξία,μαζί,γιατί δίπλα σου θέλω να βρίσκομαι..

Σ’αγαπάω μωρό μου…
Ειλικρινά δικός σου…

The-Notebook-the-notebook-26052024-484-272

8 Σχόλια (+add yours?)

  1. magikifoni
    Μαρ. 23, 2013 @ 17:22:26

    Ε δεν θα το πιστέψεις, αλλά πριν λίγες μέρες μιλούσα στην μαμά μου για σένα, που εξαφανίστηκες κι είχαμε τόσο καιρό να σε διαβάσουμε… 🙂 Τα μεγάλα πνεύματα όντως συναντιούνται λοιπόν!! 😉
    Φίλτατε! Μπράβο!! Χαίρομαι τόοοσο μα τόοοσο πολύ για σένα, που είσαι ευτυχισμένος και νιώθεις ευλογημένος 😀 😀 😀
    Πάντα έτσι να είσαι!

    Σου στέλνω ευχές και φιλιά!

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Μαρ. 28, 2013 @ 12:59:16

      Φωνούλα!!σιγά σιγά θα επιστρέψω στην παρέα σας..η αλήθεια είναι οτι τελευταία έχω χαθεί…αλήθεια μιλούσες;;χαίρομαι τόσο πολύ φωνούλα μου γλυκιά… 😀 😀
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια…καλή σου μέρα και πολλά φιλάκια!! 🙂

      Απάντηση

  2. Άιναφετς
    Μαρ. 24, 2013 @ 20:29:18

    Χαίρομαι που χαμογέλασε το χειλάκι σου!
    Εύχομαι να χαρείτε χωρίς καμιά αναστολή τον Έρωτα!

    ΑΦιλιά χαμογελαστά! 🙂

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Μαρ. 28, 2013 @ 13:11:24

      Τον χαιρόμαστε καλή μου Στεφανία!
      Όχι μόνο χαμογέλασε το χειλάκι μου,αλλά νιώθω απερίγραπτα ευτυχισμένος…
      Σε ευχαριστώ τόσο πολύ για τις ευχές σου!!!

      Να έχεις μια υπέροχη μέρα και υπόσχομαι σύντομα να τα ξαναπούμε!!
      ΑΦιλιά ευτυχισμένα! 😀

      Απάντηση

  3. grimjen
    Μαρ. 29, 2013 @ 17:06:40

    Evloghmenos den eisai mono esy mwro mou..alla egw pou se vrhka. And I’ll be here to love u, for as long as u’ll have me.. 🙂 Den exeis idea posa eisai gia mena..

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Μαρ. 30, 2013 @ 12:45:40

      Δεν έχω ιδέα πόσα είμαι για σένα αλλά ξέρω πόσα έκανες για να είμαστε μαζί…
      Κάθε μέρα που ξυπνάω στην αγκαλιά σου νιώθω ακόμα πιο χαρούμενος,ακόμα πιο ευτυχισμένος..
      Σε θέλω και σε χρειάζομαι,όσο την πρώτη στιγμή…
      Ευλογημένος είμαι και εγώ…μου το δείχνεις κάθε μέρα…
      καλημέρα μωρό μου…
      σ αγαπώ…

      Απάντηση

  4. The Outsider
    Απρ. 06, 2014 @ 07:37:05

    Είσαι ωραίος τύπος. Μου αρέσει το θάρρος σου, το θαυμάζω. Και πάνω από όλα χαίρομαι που νοιώθεις τόσο ωραία και μας το λες. Αν θέλεις πες στην κοπέλα σου ότι ένας σκύλος είπε ότι είσαστε τυχεροί που βρήκατε ο ένας τον άλλον.

    Απάντηση

  5. η ζωή με blogάρει
    Μάι. 23, 2014 @ 18:24:24

    Σε ευχαριστούμε τόσο πολύ φίλε!!Το διαβάσαμε μαζί και πραγματικά χαρήκαμε τόσο πολύ για όσα μας είπες!ναι είμαστε πραγματικά τυχεροί..βέβαια χρειάστηκε να κάνουμε αρκετά πράγματα για να κερδίσουμε την ευκαιρία μας,αλλά είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι και τυχεροί που προσπαθήσαμε και τα καταφέραμε…Σου εύχομαι ειλικρινά από την καρδιά μου να κερδίσεις κι εσύ κάτι παρόμοιο…και να έρθεις εδώ,να μας πεις τη δική σου ιστορία…καλή συνέχεια και ελπίζω να τα λέμε! 🙂 🙂

    Απάντηση

Σχολιάστε

