Λίγα νέα,κι ένα δώρο!


Δύο χρόνια πέρασαν από την τελευταία φορά που έγραψα εδώ..
Δύο χρόνια, που δεν ξέρω για εσάς, αλλά για εμένα πέρασαν χωρίς καν να τα καταλάβω.
Με τον χρόνο να φθίνει,
και τα πράγματα που είχα να κάνω να γίνονται όλο και περισσότερα.
Και εμένα να υπόσχομαι πως το δίχως άλλο,
κάποια από τις επόμενες μέρες θα έβρισκα χρόνο να περάσω,
να δω τι κάνετε,
να μάθω τα νέα σας.
Κι αυτή η μέρα να μην φτάνει,
γιατί στην πραγματικότητα ο χρόνος ποτέ δεν είναι αρκετός.
Σήμερα λοιπόν θέλω να μοιραστώ μαζί σας
κάποια από τα πράγματα που έγιναν τα δύο χρόνια που δεν υπήρχα στην παρέα σας
και να σας πω για ένα υπέροχο Χριστουγεννιάτικο δώρο που μου έγινε!
Πρέπει να είχαμε μείνει εκεί
που μόλις είχα περάσει τον πρώτο ενάμιση μήνα με τη γυναίκα των ονείρων μου,
σωστά;
Με είχατε αφήσει λίγο καιρό μετά τα όσα έγιναν για να είμαστε μαζί..
και πολύ,
πολύ ευτυχισμένο.
Το θέμα είναι που με βρίσκετε σήμερα..
Η αλήθεια είναι πως με βρίσκετε ακόμα πιο ευτυχισμένο,
ακόμα πιο ερωτευμένο και τυχερό από τότε!
Με βρίσκετε να ανήκω πλέον στους παντρεμένους της παρέας (από τον Οκτώβρη)
και ακόμα να μην πιστεύω πως έγινε κι ήμουν τόσο τυχερός να την βρω,
να την κερδίσω και να είμαι μαζί της!
Με βρίσκετε επίσης πάνω στο χτίσιμο του δικού μας σπιτιού,
που εκτός από κούραση μου δίνει και τεράστια χαρά,
κι ας βρίσκομαι σε ένα διαρκές τρέξιμο, με δουλειές, μαθήματα
(κάνω μάθημα από πέρυσι σε ένα καταπληκτικό παιδί,
πραγματικά τον καλύτερο μαθητή που θα μπορούσε κάποιος να έχει) ,
να έχω επιτέλους καταφέρει να κάνω κάποια πράγματα στην πληροφορική που πάντα ήθελα,
και-όπως καταλαβαίνετε-με ελάχιστο ελεύθερο χρόνο πια.
Θέλω πραγματικά να μάθω και τα δικά σας νέα..
όσα έγιναν και έχασα όσο δεν ήμουν εδώ!
Πριν σας αποχαιρετίσω προσωρινά,
θέλω να σας πω και για το υπέροχο δώρο που μου έγινε..
Πριν λίγες μέρες, κέρδισα ένα βιβλίο του αγαπημένου Παραμυθά των παιδικών μου χρόνων.
Του ίδιου Παραμυθά που περίμενα με τόση ανυπομονησία να βγει η ταινία του
και να πάω να την δω,
του Παραμυθά που πάντα με ταξιδεύει στα δικά μου παιδικά χρόνια!
Το καλύτερο δώρο λοιπόν,
από έναν άνθρωπο που πάντα θαύμαζα και εκτιμούσα απεριόριστα..
Χίλια ευχαριστώ,αγαπημένε Παραμυθά!

4 Σχόλια (+add yours?)

  1. Άιναφετς
    Δεκ. 19, 2014 @ 17:16:33

    Μπράβο και για τα δυο καλά νέα! 😉
    Για το πρώτο, εύχομαι κάθε ευτυχία!
    Για το δεύτερο, θα μεταβιβάσω τα ευχαριστώ στον Παραμυθοσύντροφο μου!
    ΑΦιλάκια και στα δυο σας! 🙂

    Απάντηση

  2. η ζωή με blogάρει
    Δεκ. 22, 2014 @ 02:11:20

    πόσο πολύ σε ευχαριστώ καλή μου Αιναφετς!!κάθε ευτυχία και υγεία σε όλους μας!και πόσο πολύ χαίρομαι που σε είδα ξανά εδώ!να του μεταφέρεις και την τόση χαρά που μου έδωσε θυμίζοντάς μου την παιδική μου ηλικία!!ΑΦιλάκια και σε εσάς!!και θα τα λέμε συχνά από δω και πέρα!! 😀 😀

    Απάντηση

  3. Η blogger της διπλανής πόρτας
    Δεκ. 22, 2014 @ 17:01:22

    Καταρχάς να σου πω τις θερμότερες ευχές μου για τον γάμο σου. Να είστε πάντα ευτυχισμένοι και αγαπημένοι και μόνο χαρές να ανταμώνουν το διάβα σας.
    Επίσης να σου ευχηθώ κάθε επαγγελματική επιτυχία, χαίρομαι που κάνεις κάτι που αγαπάς με έναν άνθρωπο που αν και παιδί μπορείς να συνεργάζεσαι σωστά μαζί του, είναι πολύ σημαντικό αυτό.
    Και τέλος εύχομαι να απολαύσεις το δώρο σου από τον Παραμυθά.
    Να ‘σαι καλά και να περάσεις τέλειες γιορτές με τους αγαπημένους σου ανθρώπους.

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Ιαν. 06, 2015 @ 00:39:39

      τώρα μόλις το είδα,το πιστεύεις;;
      Χίλια ευχαριστώ!!να σαι καλά!πραγματικά είανι υπέροχα όσα μου λες!
      υ.γ.το δώρο το απόλαυσα πλήρως!!να σαι καλά κι εσύ Μαρινάκι!
      Χρόνια πολλά και καλή χρονιά εύχομαι!!

      Απάντηση

Σχολιάστε

