Κοιτάζοντας…Εσένα…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ναι,το ξέρω,τον τελευταίο καιρό έχω χαθεί από το blog,και το δικό μου και των φίλων.
Και νομίζω πως πρέπει να απολογηθώ γι αυτό..
Δεν έγινε από αδιαφορία ή βαρεμάρα όμως,το αντίθετο μάλιστα..
Σήμερα λοιπόν ένιωσα την ανάγκη να σας μιλήσω για όσα έχουν συμβεί.
Και κυρίως για κάτι μοναδικό,την επιστροφή στη ζωή μου ενός πραγματικά ξεχωριστού ανθρώπου.
Εδώ και κάποιο καιρό λοιπόν,συνέβη κάτι που σε μια στιγμή με έκανε τόσο ευτυχισμένο,όσο δεν πίστευα οτι γίνεται.

Σε μια στιγμή ο χρόνος πάγωσε.
Εκείνη που πάντα αναζητούσα  ήταν εδώ..Δίπλα μου..

Όχι,δεν τη γνώρισα χθες,την ξέρω ήδη πάρα πάρα πολλά χρόνια..
Και πάντα τη θαύμαζα όσο  και την εκτιμούσα,πάντα νοιαζόμουν γι αυτή,
το ίδιο έκανε κι εκείνη,
αλλά ποτέ δεν είχα την ευκαιρία να τη γνωρίσω πραγματικά,όπως τώρα,να τη ζώ στην καθημερινότητά μου,να κάνω παρέα μαζί της…

Και να που τώρα,μετά από πολλά χρόνια,είχα επιτέλους αυτή την ευκαιρία..
Να σε γνωρίσω πραγματικά..

Ξέρω οτι ποτέ δε θα βρώ τα κατάλληλα λόγια για να σου περιγράψω ακριβώς πόσο ευτυχισμένος νιώθω,όχι μόνο τώρα,αλλά από την πρώτη στιγμή,από την πρώτη στιγμή που ξαναμιλήσαμε,που αρχίσαμε να κάνουμε παρέα,που άρχισα να σε ζώ.
Ξέρω οτι ποτέ δε θα βρω τα σωστά λόγια για να περιγράψω πώς νιώθω κάθε φορά που μου χαμογελάς,που με κοιτάς,με αυτό το βλέμμα που θαρρείς οτι φωτίζει κι όλο το δωμάτιο εκτός από το πρόσωπό σου..
Με το ίδιο βλέμμα που ποτέ δε θα χορτάσω,ούτε θα βαρεθώ..

Το μόνο που θέλω να σου πώ λοιπόν είναι πως σε αγαπάω και σε χρειάζομαι..Πως ακόμα κι όταν γκρινιάζεις(έλα,παραδέξου το,τελευταία γκρινιάζεις συχνά,αλλά σε καταλαβαίνω,είναι που λείπει η «love of all») νιώθω την ίδια απερίγραπτη ευτυχία που είμαι εκεί..
Δεν έχω να πώ πολλά,με ξέρεις άλλωστε,δεν τα πάω καλά με τα λόγια..
Θέλω όμως να ξέρεις πως είμαι εδώ,για να προσπαθήσω όσο χρειαστεί,για να κάνω οτι χρειαστεί..
Άλλωστε,άνθρωποι όπως εσύ δεν περνούν συχνά από τη ζωή κάποιου..
Κι ακόμα κι αν έχω όλα τα στραβά του κόσμου,αχάριστος δεν είμαι..
Και κάτι ακόμα..Ήσουν,είσαι,και θα συνεχίσεις να είσαι το μεγαλύτερο κομμάτι της ζωής μου.. 

12 Σχόλια (+add yours?)

  1. katabran
    Μαρ. 02, 2012 @ 09:02:44

    lactaγάπη και χαρά!
    χαίρομαι για σένα που τολμάς να δεις γύρω σου!
    καλημέρα!

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Μαρ. 02, 2012 @ 22:16:11

      Καλησπέρα katabran!!Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!Τολμώ να δώ γύρω μου ναι..τολμώ να κοιτάξω σε όσα έχουν αξία…
      Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και την επίσκεψη!! 🙂

      Απάντηση

  2. melita
    Μαρ. 02, 2012 @ 13:16:46

    Καλησπέρα 🙂 .

    Απάντηση

  3. justwannafeel1995
    Μαρ. 03, 2012 @ 12:00:38

    Ωωωωωω τι ρομαντικό…<3<3<3 Πω πω!!!!!!!!!!! Πραγματικά δεν έχω λόγια!!!!! ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!! ΥΠΕΡΟΧΟ!!! ΜΑΓΙΚΟ!!!!!!! Νομίζω ότι είναι ό,τι πιο γλυκό μπορούσες να αφιερώσεις σε μια γυναίκα… Και είμαι σίγουρη ότι είναι πολύ πολύυυυ τυχερή! 😉 Keep it up!!! 😀
    Ειλικρινά, μέσα απ'την καρδιά μου, σου εύχομαι όο,τι μα όοοο,τι το καλύτερο! Κάθε μέρα σας να είναι ένα παραμύθι και να στε ΠΑΝΤΑ μαζί!<3
    Για άλλη μια φορά, άπειρα συγχαρητήρια για την εκπληκτική σου αυτή δημοσίευση και πολλά ευχαριστώ για τις όμορφες στιγμές που χάρισες!!! Να 'χεις μια πανέμορφη μέρα και να ΄σαι πάντα καλά! 🙂

    Απάντηση

  4. Άιναφετς
    Μαρ. 03, 2012 @ 13:35:06

    Τέτοια ανοίγματα καρδιάς θέλω να διαβάζω Κώστα μου και να χαίρομαι !!!
    Βρίσκεσαι σε μια υπέροχη φάση της ζωής σου…και δεν πειράζει αν παραμελείς το blogging και τη μπλογκογειτονιά, να ξέρεις που δεν υπάρχει άνθρωπος που να μη σε καταλαβαίνει! 😉
    Να έχεις μια υπέροχη Άνοιξη! :))

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Μαρ. 04, 2012 @ 16:15:26

      Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ Στεφανία μου!
      Και για την επίσκεψη,και για το σχόλιο,και φυσικά για τη στήριξη!!
      Βρίσκομαι όντως στην πιο όμορφη φάση της ζωής μου..
      Να έχουμε όλοι μας μια υπέροχη άνοιξη!
      υ.γ. διαβάζω και τα κείμενά σου σχεδόν πάντα,απλά δεν προλαβαίνω να σχολιάσω..υπόσχομαι να επανέλθω!
      Να ξέρεις πάντως οτι πάντα μου φτιάχνουν τη διάθεση!!

      Απάντηση

  5. magikifoni
    Μαρ. 07, 2012 @ 21:52:08

    Αχ βρε φίλτατε! Τι απολογείσαι καλέ; Είναι δυνατόν να σε παρεξηγήσουμε κιόλας!!;; Νομίζω πως χαιρόμαστε όλοι μας πάααρα πολύ για τον λόγο που σε κρατάει »μακριά» από την ηλεκτρονική γειτονιά μας 🙂 Τις πιο ζεστές ευχές μου σου στέλνω.. Είναι υπέροχο που το μοιράζεσαι! Χάρηκα πάρα πολύυ..!!! Δεν ξέρω τι άλλο να σου ευχηθώ.. Απόλαυσέ το με όλη την δύναμη της ψυχής σου!! 🙂 Είμαι σίγουρη ότι το κάνεις ήδη βέβαια.. χαχα! Άντε! Και στα δικά μας εμείς τα σπόρια!
    καλό βραδάκι!

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Μαρ. 14, 2012 @ 05:14:41

      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλτατη…Χαίρομαι πάρα πάρα πολύ που δε με παρεξηγείτε και που χαίρεστε για εμένα….Τις πιο ζεστές ευχές μου και σε εσένα…το απολαμβάνω εννοείται!!άντε και σε εσάς τώρα… 🙂
      καλημέρα!! 🙂

      Απάντηση

  6. Άιναφετς
    Απρ. 12, 2012 @ 16:21:42

    Καλό Πάσχα Κώστα και αυτό να είναι χαρούρενο και φωτεινό!

    Απάντηση

  7. η ζωή με blogάρει
    Απρ. 15, 2012 @ 16:11:26

    Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πάρα πολύ Στεφανία μου!
    Μακάρι να έχεις κι εσύ ένα τέλειο Πάσχα!Χριστός Ανέστη…
    Από καρδιάς τις καλύτερες ευχές μου! 🙂

    Απάντηση

Σχολιάστε

