Mου τη δίνουν οι άνθρωποι.(μια ελεγεία[πεζής μορφής] για την ανθρώπινη συμπεριφορά.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μου τη δίνουν οι άνθρωποι.
Mου τη δίνουν οι άνθρωποι
που κλεισμένοι στο μικρόκοσμο του ΕΓΩ τους,
αρνούνται να αντιληφθούν
οτιδήποτε συμβαίνει έξω από αυτό..
Mου τη δίνουν οι άνθρωποι
που κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους,
φοβούμενοι να κοιτάξουν πέρα από αυτό.
Φοβούμενοι να εξερευνήσουν ένα δρόμο,
επειδή δεν ξέρουν που οδηγεί…
Mου τη δίνουν οι άνθρωποι
που αντί να διεκδικούν τη ζωή τους,
παραμένουν στην άρνηση του «δεν ξέρω»,
χωρίς να δείχνουν διάθεση να μάθουν.
Mου τη δίνουν εκείνοι που προσποιούνται.
Που δείχνουν οτι είναι κάτι διαφορετικό,
κάτι εναλλακτικό,
κάτι ουσιώδες,
μόνο επειδή «πουλάει».
Άνθρωποι που όταν έρθει η ώρα
να δείξουν αυτή τη διαφορετικότητα
κρύβονται πίσω από κλισέ,
μονότονες και προβλέψιμες συμπεριφορές.
Μου τη δίνουν ακόμα οι άνθρωποι
που παίζουν σε διπλά και τριπλά ταμπλό……
Μου τη δίνουν όσοι  
ενώ κατευθύνουν τις εξελίξεις,
όταν τα πράγματα πηγαίνουν
εκεί που οι ίδιοι τα οδηγούσαν,
κάνουν τους ανήξερους,
ίσως και τους προσβεβλημένους.
Όλοι εκείνοι που πιστεύουν οτι δεν καταλαβαίνεις.
δεν καταλαβαίνεις τι παίζεται,
τι κρύβεται πίσω από λόγια και συμπεριφορές,
πίσω από όλα όσα σου δείχνουν
και νομίζουν
οτι δέχεσαι χωρίς να αναρωτιέσαι.
Όσοι όταν τους ρωτήσεις,
αντί να παρέχουν μια ουσιαστική απάντηση,
κρύβουν το κεφάλι τους στο χώμα,
σου λένε το πρώτο απίθανο
και αστήρικτο πράγμα που σκέφτηκαν,
και πιστεύουν οτι αδιαμαρτύρητα το δέχτηκες.
Μου τη δίνουν ακόμα όσοι κάνουν απροκάλυπτα κάτι
και υποθέτουν οτι δεν έχεις υποψιαστεί τίποτα.
Μάλλον μου τη δίνουν κι οι ψεύτες…
Ναι,τώρα που το σκέφτομαι μου τη δίνουν..
Πολύ μου τη δίνουν..
Και τέλος το πείσμα…
Αυτό το πείσμα αδερφάκι μου….
Που μπορεί να σκοτώσει άνθρωπο….
Κι αυτό μου τη δίνει..
Υποδεικνύει ανθρώπους αδιάφορους.
κενούς.
μου τη δίνουμε κι εμείς,
όλοι εμείς που υποβοηθούμε τέτοιες συμπεριφορές.
Κι αυτό που μου τη δίνει περισσότερο,
είναι οτι τελικά έχουμε
τις συμπεριφορές που μας αξίζουν..

Νιώθω την ανάγκη να αναφέρω πως
αν κάποιος δεί τον εαυτό του σε αυτό,
δε θα είναι επειδή
τον είχα στο μυαλό μου όταν το έγραφα…
Αλλά πάντως,
θα πρέπει να το κοιτάξει… 

14 Σχόλια (+add yours?)

  1. onlyandjustme
    Φεβ. 10, 2012 @ 06:34:38

    Επιτέλους και πάλι εδώ.. 🙂
    Ας ελπίσουμε όχι περαστικός..
    Όσο για το κείμενο,
    αν προσπεράσω το γκρινιάρικο ύφος σου,
    είναι πραγματικά όμορφο..
    Το μόνο που ελπίζω,είναι από εδώ και πέρα,
    να μην έχεις ανθρώπους γύρω σου..
    σαν αυτούς που λες στι σου τη δίνουν,.
    και να έχεις κοντά σου μόνο πραγματικούς
    ανθρώπους…
    Γιατί αυτοί σου αξίζουν! 🙂

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Φεβ. 12, 2012 @ 18:08:31

      Όχι περαστικός αυτή τη φορά..
      Θα μείνω..
      Προσπέρασε το γκρινιάρικο ύφος μου σε παρακαλώ! 🙂
      Ναί,είμαι σίγουρος οτι ήδη στη ζωή μου έχω έναν άνθρωπο πραγματικό..
      Που σίγουρα είναι παραπάνω από όσα αξίζω..
      Σ αγαπώ και το ξέρεις..
      καλησπέρα!
      🙂

      Απάντηση

  2. katabran
    Φεβ. 10, 2012 @ 09:29:55

    κι εγώ μέρα με τη μέρα όλο και πιο πολύ απογοητεύομαι από τους ανθρώπους…
    αλλά λέω, δεν μπορεί, μετά από τόση αδιαφορία, τόσο ψέμμα, τόσο εγώ, κάτι καλό θα βγει…
    καλημέρα

    Απάντηση

  3. Joker
    Φεβ. 11, 2012 @ 20:35:08

    Εμένα να δεις πόσο μου τη δίνουν τελευταία!!

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Φεβ. 12, 2012 @ 18:16:02

      Είμαι σίγουρος Jokerάκι μου!
      Η αλήθεια είναι οτι κάποια πράγματα δεν πάνε άλλο…
      Καλησπέρα!ευχαριστώ τόσο πολύ για το σχόλιο!χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!! 🙂

      Απάντηση

  4. ♔DƦάɱα QuƎeи ♔
    Φεβ. 12, 2012 @ 00:55:52

    Γλυκέ γκρινιάρη (αλά στρουμφάκια κατάσταση) ε χμ… Κώστα μου ήθελα να πω 😛
    Το κείμενο σου ήταν υπέροχο και αληθινό ίσως πολύ αληθινό. Και ξέρεις κάπου θα έπρεπε να στεναχωρηθούμε γι αυτόν τον κόσμο που έχει βυθισθεί σε ένα ψέμα και έγινε πιο άσχημος και από τον χειρότερο εφιάλτη του. Μα δεν μπορεί κάπου στο τέλος θα ξεπροβάλει η ελπίδα θα το δεις! 🙂
    Congrats για το κείμενο.
    xx, (όχι 3 χ ρε πρόστυχε :P)
    Μικρό λαμόγιο (την συνέχεια μην την πεις θα σε δολοφονήσω).
    Καληνύχτες και όνειρα γλυκά…

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Φεβ. 12, 2012 @ 18:20:55

      μικρό μου λαμόγιο σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!χαίρομαι που το βρήκες αληθινό…κάπου θα έπρεπε να στενοχωρηθούμε,έχεις δίκιο…
      χχχ Μαρινάκιι! :-PP
      Μόνο η ελπίδα μας μένει….
      καλησπέρα!!

      Απάντηση

  5. Άιναφετς
    Φεβ. 12, 2012 @ 11:49:13

    Σωστός…
    Τελικά είμαστε υπεύθυνοι για ότι μας συμβαίνει, γιατί είτε το έχουμε επιτρέψει ή το έχουμε προκαλέσει ή το έχουμε ανεχτεί….
    Μεγαλώνοντας μαθαίνουμε να διαχειριζόμαστε τις καταστάσεις κρατώντας μια απόσταση από τα γεγονότα και από τους ανθρώπους (βλέπε συναδέλφους ή συμμαθητές ή συγγενής ή γειτόνους!)…μόνο τους φίλους διαλέγουμε! 😉
    Καλή Κυριακή….φίλε μου! :))

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Φεβ. 20, 2012 @ 02:45:17

      Εννοείται οτι είμαστε υπεύθυνοι Στεφανία μου…Δυστυχώς είτε το ανεχθήκαμε είτε το προκαλέσαμε..έχεις απόλυτο δίκιο..απόλυτο…χίλια συγγνώμη που άργησα να απαντήσω..(σήμερα ξαναμπήκα από τότε..)καλή βδομάδα και καλημέρα φίλη μου!!!!! :-)))

      Απάντηση

  6. justwannafeel1995
    Φεβ. 18, 2012 @ 18:58:49

    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΟΟΟ!!!!!!!!! Ειλικρινά όμως τέλειοοοοοοο!!!!!!!!!!!! Πολλά πολλά συχαρητήρια!!! Συμφωνώ απόλυτα με όλα όσα λες!!!!! Κι ελπίζω κάποια στιγμή να απαλλαχθούμε από τέτοιους ανθρώπους όλοι μας…Μακάρι!!!!!!!!!
    Να έχεις ένα παραμυθένιο Σαββατόβραδο και να περνάς πάντοτε υπέροχα!!!!! 😀

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Φεβ. 20, 2012 @ 02:46:11

      Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!να είσαι καλά για τα υπέροχα λόγια σου!!!κι εγώ το ελπίζω!!να έχεις μια υπέροχη μέρα!!! 🙂

      Απάντηση

      • justwannafeel1995
        Φεβ. 20, 2012 @ 21:33:14

        Εγώ σ’ ευχαριστώ που μας δίνεις τη δυνατότητα να διαβάζουμε τόσο ειλικρινή, αληθινά και μαγευτικά ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ μέσα απ’ το μπλογκ σου..:)))) Nα ‘χεις το πιο όμορφο βράδυ..:D

      • η ζωή με blogάρει
        Φεβ. 20, 2012 @ 23:20:31

        Ειλικρινά με συγκινείς….
        πόσο όμορφα τα λόγια σου..
        και πόση χαρά μου δίνουν…:-)))))))
        να έχεις κι εσύ ένα υπέροχο βράδυ!!

Σχολιάστε

