Ωδή στο δικό μου φύλακα-άγγελο.

 

 

 

 

 

 

 

 

Λίγο πιο προσωπικό το θέμα που θέλω να μοιραστώ μαζί σας σήμερα.

Μα,θα μου πείτε εύλογα,

αν είναι τόσο προσωπικό,

γιατί να θέλω να το μοιραστώ μαζί σας;

Απλά,γιατί θέλω να πώ ένα ευχαριστώ

σε έναν άνθρωπο που είναι πολύ σημαντικός για εμένα,

και ταυτόχρονα

να σας παρουσιάσω το φύλακα-άγγελο Ν.Κ.

 

Με τη Ν.Κ. γνωριστήκαμε σε ένα παράξενο παιχνίδι της τύχης.

Μέσα από ένα λάθος μήνυμα που της έστειλα.

Φυσικά,την ώρα που το έκανα  

δε θα μπορούσα να φανταστώ οτι η τύχη μου

μου είχε στείλει ένα άτομο για το οποίο πολλά χρόνια μετά

θα ένιωθα τόσο χαρούμενος,

όσο και περήφανος που γνωρίζω. 

Όχι,οι σχέσεις μας δεν ήταν πάντα οι καλύτερες,

κι υπάρχουν πολλοί λόγοι γι αυτό.

Κυρίως,νομίζω,φταίει το γεγονός

οτι είμαστε κι οι δύο δύσκολοι άνθρωποι,

νευρικοί,δυναμικοί,

οπότε συχνά πυκνά σπρώχνουμε τα πράγματα στα όρια.

Ποτέ όμως δεν έχω σκεφτεί αρνητικά για εκείνη.

Κι είμαι σίγουρος

πως ούτε εκείνη έχει σκεφτεί αρνητικά για εμένα.

Είναι απλώς ο χαρακτήρας μας.

Στα χρόνια που πέρασαν μου έχει δώσει πολλά.

Πράγματα που ούτε καν φαντάζεται.

Και συνεχίζει κάθε μέρα να μου δίνει.

Εγώ της χρωστάω το οτι με γυρίζει πολλά χρόνια πίσω,

στον έφηβο εαυτό μου,

τον αθώο,

τον χαμογελαστό,

τον χαρούμενο,

κι εκείνη μου χρωστάει μερικά κεράσματα

(ακούς εσύ;;)

Δεν ξέρω αν υπάρχουν καλές νεράιδες,

ή φύλακες-άγγελοι όπως στα παραμύθια,

μα είμαι σίγουρος πως αν υπάρχουν,

τότε εγώ έχω δίπλα μου έναν από αυτούς,

κάποιον που με προστατεύει,

με νοιάζεται

και μου δείχνει το δρόμο.

Δεν ξέρω αν ποτέ είχατε τέτοιους ανθρώπους στη ζωή σας,

αλλά εύχομαι ολόψυχα να είχατε.

 

Οι άνθρωποι που είναι δίπλα μας,

λένε,

είναι η περιουσία μας.

Αν αυτό ισχύει,

τότε είμαι ένας πολύ πλούσιος άνθρωπος.

 

Ν.Κ.,δε μπορώ να ξέρω τι θα φέρει από εδώ και πέρα η ζωή μου.

Ξέρω όμως

οτι εσύ θα είσαι πάντα ένα σημείο αναφοράς,

ένα σημαντικό κομμάτι.

Και ξέρω πως ανεξάρτητα από το τι θα έρθει,

εσύ θα είσαι δίπλα μου να με καθησυχάζεις,

γι αυτό και δε φοβάμαι τίποτα..

Σε ευχαριστώ που υπάρχεις,

σε ευχαριστώ για όλα εκείνα που μου έχεις δώσει,

αλλά κυρίως σε ευχαριστώ που με ανέχεσαι

και που παραμένεις δίπλα μου…

 

14 Σχόλια (+add yours?)

  1. ♔DƦάɱα QuƎeи ♔
    Ιαν. 25, 2012 @ 08:17:27

    Εκτός από μια ένσταση του τύπου «Δύσκολος είσαι εσύ ρε γαϊδούρι, η κοπέλα είναι υπέροχη», έχω να πω πως το κείμενο σου ήταν υπέροχο και τόσο μα τόσο αληθινό.
    Είναι όμορφο να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που μπορείς να τους υπολογίζεις για δικούς σου. Σας εύχομαι λοιπόν να είστε πάντα ο φύλακας άγγελος του ενός για τον άλλο σε έναν παράδεισο φτιαγμένο από τα δικά σας χέρια.
    Καλημέρες και πολλά μπράβο από μένα! 🙂

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Ιαν. 28, 2012 @ 06:26:24

      Η ένσταση απορρίπτεται αγαπητή Μαρίνα…για ευνόητους λόγους που άπτονται στο απλό γεγονός οτι δεν είμαι γαιδούρι!
      σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!
      είμαι σίγουρος οτι θα είναι πάντα ο φύλακας-άγγελός μου…
      καλημέρα και ευχαριστώ πολύ!! 🙂

      Απάντηση

  2. nk
    Ιαν. 25, 2012 @ 09:38:10

    :)) Πάντα και για πάντα θα είμαι εδώ,το ξέρεις ήδη…Όσο για το τι σου χρωστάω ας κάνουμε πως δεν άκουσα..χαχαχα!Όσο αλλάζεις μου μοιάζεις και δεν μου αρέσει καθόλου η δουλειά..:P Μπορεί να μην είμαστε φίλοι μα είσαι οικογένεια για εμένα,και αυτό σίγουρα δεν συγκρίνεται με τίποτα και ας γκρινιάζω..Σε ευχαριστώ!

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Ιαν. 28, 2012 @ 06:28:22

      Το ξέρω οτι θα είσαι για πάντα εδώ..Και ξέρεις πόσο μεγάλη σημασία έχει για εμένα…Όσο αλλάζω σου μοιάζω και δε μου αρέσει ούτε εμένα..
      Και για εμένα είσαι ένας δικός μου άνθρωπος..πάντα ήσουν και πάντα θα είσαι..και αυτό δε συγκρίνεται με κάτι..Σε ευχαριστώ που υπάρχεις,και σε ευχαριστώ για τα τόσα πολλά που έχεις κάνει για εμένα…
      Καλημέρα.. 🙂

      Απάντηση

  3. melita
    Ιαν. 26, 2012 @ 20:24:51

    Νομίζω είναι από τα πιο γλυκά κείμενα που έχεις γράψει.
    Τυχερός που έχεις ένα τόσο καλό φύλακα άγγελο, αλλά και τυχερή που έχει ένα τέτοιο άτομο να προσέχει.
    Σου στέλνω πολλά φιλιά Κώστα μου.

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Ιαν. 28, 2012 @ 06:30:13

      Μελιτάκι σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια..η αλήθεια είναι πως ήθελα το συγκεκριμένο να είναι το καλύτερό μου κείμενο..Δεν έχεις άλλωστε συχνά την ευκαιρία να μιλάς για τέτοιους ανθρώπους.
      ναι είμαι τυχερός..το ξέρω…
      Πολλά φιλάκια Μελίτα μου!!! 🙂

      Απάντηση

  4. Άιναφετς
    Ιαν. 27, 2012 @ 19:21:08

    Πάνω απ’ όλα Κώστα, μου αρέσουν τα προσωπικά κείμενα…μου αρέσουν οι άνθρωποι που κρατούν τις καρδιές τους ανοιχτές και φυσικά λατρεύω τους αγγέλους τους Αληθινούς (ξέρεις αυτούς με τα φτερά!) και εκτιμώ και τους πραγματικούς, αυτούς που βρίσκονται κοντά μας, παρόλο που πολλοί από μας δεν τους νοιώθουν!!! 😉
    Να έχεις ένα τρυφερό Σ/Κ όπως σου αξίζει! :))

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Ιαν. 28, 2012 @ 06:32:09

      Στεφανία μου,σε ευχαριστώ ειλικρινά για τα καλά σου λόγια…Υποθέτω οτι σου άρεσε,οπότε με γεμίζει χαρά..κι εγώ λατρεύω τους αγγέλους(με φτερά ή όχι)..ειδικά λατρεύω τους φύλακες-αγγέλους που είναι δίπλα μας..και που μας προσέχουν σε όλες τις κακοτοπιές…
      Να έχεις κι εσύ ένα υπέροχο ΣΚ 🙂 🙂
      καλημέρα!!! 🙂

      Απάντηση

  5. Άιναφετς
    Ιαν. 28, 2012 @ 12:28:51

    Κράτα τη καρδιά σου ανοιχτή Κώστα… με το ανοιχτή εννοώ, να μη φοβάσαι να μιλήσεις για τα αισθήματα σου, χωρίς συναισθηματισμούς (υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στο αίσθημα και στο συν-αίσθημα!) και σε «διαβεβαιώ» πως θ’ ανακαλύψεις με τα χρόνια και άλλους φύλακες αγγέλους!

    Καλό χαμογελαστό Σ/Κ! :))

    Απάντηση

  6. katabran
    Ιαν. 28, 2012 @ 17:58:55

    φύλα τον και συ…

    Απάντηση

  7. magikifoni
    Φεβ. 01, 2012 @ 17:09:58

    Τι όμορφα πράματα ε;! Φίλτατε τις ευχές μου σου στέλνω.. 🙂
    Καλησπέρες »μπουχτισμένες» από γλυκιά ελπίδα για το αύριο όλων…

    Απάντηση

Σχολιάστε

