Γράμμα στον Άγιο Βασίλη.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μπίλαρε(δε χρειάζονται τυπικότητες μεταξύ μας,

τόσα χρόνια γνωριζόμαστε),

δε θα σου το παίξω καλό παιδί,

γιατί ξέρουμε και οι δύο οτι δεν ήμουν.

Μωρέ ναι,το ξέρω οτι δεν είμαι τόσο κακός,

αλλά είμαι γκρινιάρης,μίζερος,φωνακλάς και νευρικός.

Τι γιατί σου τα λέω όλα αυτά;

Πρώτον εκμεταλλεύεσαι 

το κονέ σου με τον κύριο πρόεδρο,

οπότε τα ξέρεις ήδη.

Δεύτερον,μη λέμε ψέματα μεταξύ μας,

δε λέει..

Τρίτον,ελπίζω οτι η ειλικρίνειά μου

θα εκτιμηθεί

και ίσως με δεις με λίγη συμπάθεια.

Ξέρεις οτι πιστεύω σε εσένα.

Κι εσύ από τη μεριά σου δε με έχεις απογοητεύσει ποτέ.

Κάθε χρόνο με επισκέπτεσαι.

Όχι με το σωστό δώρο κάθε φορά

(πχ,όταν επίμονα σου ζητούσα την Πάμελα,

εσύ μου έφερες το sega mega drive

κι ένα τηλεκατευθυνόμενο.)

πάντως με επισκέπτεσαι,

οπότε δε μπορώ να σου κάνω παράπονα.

 

Μπιλ (θα το κόψω.

Μου θυμίζει τον άλλο,ξέρεις μωρέ,

τον πρώην ένοικο του Λευκού Οίκου,

εκείνον με την παράξενη συνήθεια

να φοράει τα παντελόνια στον αστράγαλο,

ναι γειά σου,αυτόν)

θέλω να σου ζητήσω στην επίσκεψή

σου να φανείς γενναιόδωρος.

Θέλω πολλά δώρα.

Ξέρεις άλλωστε πόσο μου αρέσουν.

Ξέρω οτι η κρίση

δεν έχει χτυπήσει ακόμα την Καισαρεία,

οπότε δεν έχεις ακόμα οικονομικά προβλήματα.

(Δεν ξέρεις καν τι είναι ΔΝΤ).

Επίσης,

γνωρίζω οτι απασχολείς τους καλικάντζαρους,

οι οποίοι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες

και τους έχεις ανασφάλιστους,

χωρίς να πληρώνεις τα αντίστοιχα ένσημα

στον τοπικό φορέα ασφάλισης.

Σημειώνω εδώ,

οτι λόγω της φύσης της εργασίας τους,

ανήκουν στην κατηγορία των βαρέων.

Γι αυτό λοιπόν,

πριν καταγγείλω την παράνομη αυτή ενέργεια

κατευθείαν στην λατρεμένη,

πολυαγαπημένη,

πανέξυπνη

(δεν ξέρετε παιδιά,αυτή μαθαίνει τα πάντα)

και πανέμορφη

(οκ,το παρατράβηξα,αηδίασα κι εγώ)

Αγκέλα,

και με βάση το πνεύμα των Αγίων ημερών που ζούμε,

σε καλώ να φανείς γενναιόδωρος

και να μου φέρεις όσα μου λείπουν.

(και μια plasma 42άρα μαζί με τα υπόλοιπα,ευχαριστώ!).

Άγιε μου,

σε θεωρώ πλέον επίσημα ενημερωμένο.

Οπότε μπορείς να εκλάβεις το παρόν

γράμμα ως την τελευταία προειδοποίηση…

 

Φιλικά (πάντα)

lifeisbloggingme.

6 Σχόλια (+add yours?)

  1. ♔DƦάɱα QuƎeи ♔
    Ιαν. 01, 2012 @ 15:05:06

    Είπα, βρε Μαρίνα πρωτοχρονιά το διαβάζεις μην σχολιάσεις, προσπάθησα! Όχι αλήθεια, πάλεψα με νύχια και με δόντια να μην απαντήσω! Αλλά λύγισα οπότε θα μιλήσω…:
    Αρχικά να σου πω, ότι όπως ξεκινάω και διαβάζω το Μπίλαρε λέω «οκ! Ο Κώστας δεν μιλάει για τον Santa, αποφάσισε τελικά να γράψει γράμμα στον Καρρά». Εντάξει στην τέταρτη γραμμή το κατάλαβα…πως δεν ισχύει.
    Επιπλέον θέλω λίγο να σταθώ στο γεγονός ότι υπήρξε στιγμή που ζήτησες από τον Άγιο Βασίλη την Πάμελα και αντί να παραθέσεις εκείνο το γράμμα, που θα ήταν και πικάντικο (γιατί αλλιώς θα στην είχε φέρει ο Santa, δεν μπορεί) και θα γελούσε και το ποικιλόχρωμο ερίφιον με τις ακολασίες σου, μας παρέθεσες το παραπάνω χαριτωμένο, καθ’ όλα κόσμιο γραμματάκι. Ντροπή και αίσχος!
    Στην συνέχεια, ίσως φανώ ψωνάρα αλλά θα το σχολιάσω. Διαβάζω το εξής (θα παραθέσω και το εν λόγω κομμάτι του κειμένου ναι, ναι!)…
    «Γι αυτό λοιπόν, πριν καταγγείλω την παράνομη αυτή ενέργεια κατευθείαν στην λατρεμένη, πολυαγαπημένη, πανέξυπνη, (δεν ξέρετε παιδιά,αυτή μαθαίνει τα πάντα) και πανέμορφη…» λέω αχ μωρέ για μένα θα μιλήσει πάλι, άντε να μιλήσει για την Μελίτα. Και ξαφνικά βλέπω ότι μας τρώει την θέση η Αγγέλα. Γιατί ρε Κώστα ξηγιέσαι έτσι; Είναι καλύτερη αυτή, από την Μελίτα ή εμένα; Απορώ και εξίσταμαι με την στάση σου. Ειλικρινά!
    Τέλος θα ήθελα να σε ενημερώσω, ότι το να απειλείς τον Άγιο Βασίλη, δεν είναι και η καλύτερη τακτική. Το παρελθόν έχει αποδείξει, ότι κάτω από συνθήκες βίας και εκβιασμού ο Santa δεν απάντησε ούτε με δώρα, ούτε καν με ένα γράμμα απολογίας. Ξέρεις τι απειλές έχουμε ρίξει εμείς (εγώ & η Μελίτα) ;; Τι ότι θα βγάλουμε τα κέρατα από τους ταράνδους και θα τα κάνουμε διακοσμητικά τοίχου, τι ότι θα τους ψήσουμε και θα τους κάνουμε gourme πιάτο στο Χριστουγεννιάτικο τραπέζι, τι ότι θα λιμάρουμε τα σκοινιά στο έλκηθρο. Ακόμα και ότι θα κάψουμε τα εργαστήρια παιχνιδιών του είπαμε και τους καλικάντζαρους θα τους βαλσαμώσουμε και θα τους κάνουμε χριστουγεννιάτικα στολίδια. Αλλά τίποτα. Τι να πεις, τουλάχιστον προσπαθήσαμε!
    Τέλος πάντων, για να κλείσω την απάντηση μου θα χαρακτηρίσω το κείμενο σου ως συγγραφικά άψογο, με χιουμοριστικό ύφος συμπεριλαμβάνοντας ωστόσο και τις παραπάνω «παρατηρήσεις» επί του περιεχομένου.
    Σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη χρονιά
    Καλησπέρες! 🙂

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Ιαν. 01, 2012 @ 15:50:15

      Απαντώντας στο υπέροχο σχόλιό σου που τόσο με έκανε να γελάσω έχω να πώ τα εξής..
      Δοκίμασα φέτος να μην του θυμίσω το γράμμα με την Πάμελα,με τον απλό συλλογισμό οτι αφού τότε δεν την είχε μαζί του,προφανώς κάτι τον χάλασε στο γράμμα μου.Ντρέπομαι και αισχύνομαι πάντως για τη μη παράθεση του γράμματος.
      Για να προλάβω τις ενστάσεις σας,να αναφέρω πως σε οτι αφορά την Αγκέλα,μιλάμε για απλή,ξεκάθαρη,αποδοτική κολακεία…Όσο για τις απειλές προς τον Άγιο,δοκίμασα τις ήπιες μεθόδους πιο παλιά..λέω να το προσπαθήσω..Οικονομική κρίση,ΔΝΤ,Μέρκελ,ένσημα..δεν ξέρεις ποτέ,ενδέχεται να τρομάξει…
      Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πάρα πολύ για τα τόσο όμορφα λόγια σου για το γράμμα!χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!Μια υπέροχη χρονιά και σε εσένα,και στον υπόλοιπο κόσμο,από καρδιάς!
      Καλησπέρες!! :-)))

      Απάντηση

  2. Joker
    Ιαν. 01, 2012 @ 17:18:57

    Τελικά δώρα σου έφερε ή τζάμπα κόπος το γραμματάκι;;

    Απάντηση

  3. melita
    Ιαν. 05, 2012 @ 14:43:10

    Και εδώ τίθεται το εξής θέμα…
    Αν σε εμένα που ήμουν όχι και τόσο καλό παιδάκι πέρυσι δεν μου έφερε δώρο και έφερε σε εσένα που όπως λες ούτε και εσύ ήσουν , έχω να τον καταγγείλω για διακρίσεις!Πόση μίζα πήρες αγαπητέ Άγιε?Τι σου έταξε?Γιατί αυτές οι διακρίσεις?Το ανεπανόρθωτο ψυχολογικό τραύμα που μου προκάλεσες ποιος θα το διορθώσει?

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Ιαν. 05, 2012 @ 23:38:32

      Με τον Άγιο έχω μια σχέση λατρείας εδώ και χρόνια.Οπότε δε θα επιτρέψω να λασπολογείς για μίζες,προσπαθώντας να βλάψεις την τιμή και την υπόληψη και τη δική του και τη δική μου.
      Δε θα μπεις εσύ αγαπητή ανάμεσα σε εμένα και τον Άγιο.Μετά από τόσα χρόνια,νιώθω οτι είμαστε φιλαράκια..
      Καληνύχτα Μελιτάκι μου!! 🙂

      Απάντηση

Σχολιάστε

