Το ταξιδι του ερωτα μας ξεκινα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τώρα που δεν είσαι μπροστά μου

και δεν κινδυνεύω να φανώ τρυφερός και γελοίος

μπορώ να σου πώ την αλήθεια..

Προσαρμόζω τη γνωστή φράση του Ν.Καζαντζάκη

για να ταιριάζει με το σκοπό μου.

Θέλω λοιπόν να σου πώ κάτι που δε σου είπα ποτέ

(συμπάθα με,ποτέ δε βρήκα την ευκαιρία).

Θέλω να σου πώ πώς ένιωσα

την πρώτη φορά που βγήκαμε.

Είχε ζέστη,θυμάσαι;

Πολλή ζέστη.

Αλλά δε με ένοιαζε.

Ένιωθα ένα πρωτόγνωρο άγχος για εμένα.

Το ξέρεις ότι δεν έχω άγχος.

Το θυμάσαι ακόμα φαντάζομαι…

Άγχος να μην αργήσω,

άγχος για το πώς θα είναι η πρώτη μας έξοδος,

άγχος για τα πάντα.

Κάτι που από τη φύση μου

δε με κάνει να νιώθω καλά.

Ήρθα στο σημείο του ραντεβού.

Με περίμενες ήδη εκεί

(ευτυχώς δεν είχα αργήσει,οπότε δεν είχες θυμώσει)

Μόλις σε είδα μου χαμογέλασες.

Ένιωσα να κόβονται τα πόδια μου,

αλλά και απερίγραπτη χαρά.

(ναι,τελικά αυτά τα δύο συνδυάζονται.)

Για μερικά δευτερόλεπτα ο χρόνος σταμάτησε.

(δεν είμαι σίγουρος αν ξαναξεκίνησε ποτέ).

Μίλησες και με καλωσόρισες τόσο εγκάρδια

που έδιωξες και την τελευταία αμφιβολία μου.

Όλο αυτό το άγχος μου.

Καθίσαμε κάπου,

είχαμε τόσα πολλά βλέπεις να πούμε..

Μιλούσαμε ώρες,

ούτε εγώ θυμάμαι πόσες.

Μιλήσαμε για όλα.

Mιλήσαμε και για εμάς.

Σου μίλησα για το πώς μας φανταζόμουν μαζί,

σου είπα όσα ένιωθα για εσένα.

Θυμάμαι το βλέμμα της απορίας

που είχε σχηματιστεί στο πρόσωπό σου.

Μάντευα ήδη την απορία σου

αλλά ήθελα να μου πεις μόνη σου

αυτό που σκεφτόσουν.

Σε ξέρω καιρό,

μου είπες,

μου έχεις δώσει πάρα πολλά,

δεν ξέρω

αν μπορώ ποτέ να σου δώσω τόσα κι εγώ,

απλά απορώ.

Γιατί απορείς;

σου είπα,

κι ένα χαμόγελο είχε ήδη αρχίσει

να σχηματίζεται στο πρόσωπό μου.

Απορώ που..δοκίμασες να συνεχίσεις.

Δεν κρατήθηκα.

Απορείς που έδωσα κάτι

χωρίς να περιμένω ανταπόδοση;

σε ρώτησα..

που επενδύω σε εμάς

πριν ξεκινήσουμε να είμαστε μαζί;

συνέχισα..

Ναι,μου απάντησες…

Είναι απλό,σου είπα,

κι είδα την απορία στα μάτια σου.

Πολλές φορές

οι άνθρωποι δε θέλουμε

και δεν ψάχνουμε την ανταπόδοση

για να κάνουμε κάτι.

Πολλές φορές

μας αρκεί να κάνουμε

χαρούμενο κάποιον άλλο.

Μου αρκούσε

λοιπόν

που έβλεπα το χαμόγελό σου,

αυτή ήταν η ανταμοιβή μου.

Και πίστεψέ με,

ήταν μεγαλύτερη από όσο νομίζεις.

Με κοίταξες.

Ίσως να αναρωτιόσουν

αν έκανα πλάκα.

Σιγουρεύτηκες πως όχι.

Με πήρες αγκαλιά

και μείναμε έτσι για ώρα.

Σε θέλω,

μου ψιθύρισες

και όλα απέκτησαν νόημα.

Κι εγώ,σου απάντησα.

Πόσο μαγικά

έμοιαζαν όλα εκείνη τη στιγμή…

Πόσο όμορφα..

Πόσο ιδανικά…

Δεν ξέρω πόση ώρα μείναμε εκεί,

να σε κρατάω στην αγκαλιά μου

και να κοιτάζω τα μάτια σου…

Που τόσα πολλά μου έλεγαν,

χωρίς εμείς να χρειάζεται

να μιλήσουμε καθόλου..

Σε εκείνο το ατέλειωτο παιχνίδι του έρωτα..

Μετά,

έσκυψες και με φίλησες..

Σε ένα φιλί που έκλεινε μέσα του

όλα όσα θέλαμε να πούμε..

Όσα δε χρειαζόταν πια να πούμε..

Ένιωσα οτι όλα είχαν πάρει το δρόμο τους.

Ένιωσα όλες τις μουσικές στα αυτιά μου…

Και κάπου εκεί,

αγκαλιά σε ένα καφέ

ξεκινήσαμε αυτό το υπέροχο ταξίδι.

Ένα ταξίδι που δε θέλω να τελειώσει ποτέ…

12 Σχόλια (+add yours?)

  1. beba88
    Δεκ. 23, 2011 @ 20:19:43

    Τι γλυκόόόό…….;(

    Απάντηση

  2. magikifoni
    Δεκ. 23, 2011 @ 20:28:04

    .Σσσσ…..Σιωπή….. Στα πιο μεγάλα συναισθήματα…… τα υπόλοιπα εννοούνται

    Απάντηση

  3. melita
    Δεκ. 23, 2011 @ 22:48:16

    Τι είναι αυτό σήμερα? Από το γέλιο στη συγκίνηση με πας.
    Πολύ όμορφο το κείμενο σου , γεμάτο συναισθήματα. Να είσαι καλά Κώστα μου.
    Καλό βραδάκι σου εύχομαι. Φιλιά πολλά.

    Απάντηση

  4. nk
    Δεκ. 24, 2011 @ 01:24:34

    Χωρίς σχόλια…χαχαχα

    Απάντηση

  5. Νέστορας
    Δεκ. 24, 2011 @ 12:39:32

    πανέμορφο αγαπητέ! καλές γιορτές εύχομαι κιόλας!

    Απάντηση

  6. Peter Papageorgiou
    Δεκ. 27, 2011 @ 08:54:31

    Πολύ όμορφο, ευαίσθητο, ρομαντικό! Χαίρομαι για σένα!

    Απάντηση

Σχολιάστε

