Στη μέση μου.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αγαπημένη μου μέση.

Αναγκάζομαι να σου κάνω δημόσια έκκληση,

διότι όλες οι προσωπικές δεν απέδωσαν καρπούς.

Ξέρεις ότι έχω δοκιμάσει πολλά πράγματα

στην αγωνιώδη μου προσπάθεια

να σε κάνω να μην πονάς,

αλλά όλα είχαν

την ίδια αξιοθαύμαστη αποτυχία.

Έχω δοκιμάσει mesulid,counterpain,

ακόμα και τα γνωστά παυσίπονα λέοντος.

Εσύ όμως επιμένεις..

Ξέρω ότι η χρόνια εξάσκησή μου

σε μη ολυμπιακά αθλήματα όπως

το άλμα επι κοντό(σουβλίου)

ή το τριπλούν (burger)

ακόμα ακόμα και

το άλμα εις ύψος

(τριγωνομετρικά προσδιορισμένης

πυραμίδας φαγητού),

οδήγησαν τη ζυγαριά μου

να έχει καλύτερη επιτάχυνση από ferrari

και τελική που θα ζήλευε

οποιοδήποτε αυτοκίνητο

μικρομεσαίας κατηγορίας.

Κατανοώ επίσης ότι

ο γενικός τρόπος ζωής μου

δεν είναι ο  καλύτερος

(με το γνωστό άθλημα

επικύψεων επί του καναπέ,

συνοδευόμενο από την πολύ γνωστή

ταβανοθεραπεία

[δεν ‘αράζω’ παιδιά.

απλώς εξετάζω σπιθαμή προς σπιθαμή

αν το βάψιμο του σπιτιού

είναι ανάλογο του πληρωθέντος ποσού.]

διακοπτόμενες από την ανάγκη

για αλλαγή καναλιού τηλεόρασης,

δεν βοηθούν στην απόκτηση

πολύ καλής φυσικής κατάστασης.

Αναγνωρίζω επίσης ότι στο σώμα μου

έχω επενδύσει

τον προυπολογισμό ενός μικρού κρατιδίου

(οκ,πολλών

-όχι και τόσο μικρών-

κρατιδίων

[by the way το καλάθι της νοικοκυράς

έχει ακριβύνει πολύ τελευταία.]),

αλλά νισάφι κι εσύ.

Επιτέλους πρέπει να αποφασίσεις

και να διαλέξεις στρατόπεδο.

Σε κουβαλάω μαζί μου τόσα χρόνια,

γνωριζόμαστε από τότε που

ήμουν έμβρυο

(αν θυμάμαι καλά).

Δεν είναι ντροπή να με πληγώνεις;

 

Σου ζητώ λοιπόν να αλλάξεις

αντιμετώπιση το συντομότερο δυνατόν.

Για χάρη έστω της χρόνιας αρμονικής μας συνύπαρξης.

 

Ειλικρινά δικός σου.

lifeisbloggingme.

10 Σχόλια (+add yours?)

  1. ♔DƦάɱα QuƎeи ♔
    Δεκ. 21, 2011 @ 22:43:57

    χαχαχαχα πολύ γλυκό και ειλικρινές το κείμενο σου!
    Αν και μια μικρή παρατήρηση, το «ειλικρινά δικός σου» στο τέλος ήταν λίγο, λιγάκι, περιττό διότι και να ήθελες δεν θα μπορούσες να κάνεις αλλιώς!
    Ξέρω τώρα παίζω κυριολεκτικά με τον πόνο σου χαχαχα
    Καληνύχτες 🙂

    Απάντηση

  2. beba88
    Δεκ. 21, 2011 @ 22:53:32

    Ελα Χριστέ και Παναγιά (για να μη πω το άλλο που λένε στο νησάκι μου το όμορφο … )! Και μετά λές για μένα που μιλάω με τον σκύλο μου!!Εγώ τι να πω που μιλάς με την μέση σου…οεο???????????

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Δεκ. 21, 2011 @ 23:00:35

      Αγαπητή,είμαι άνθρωπος που πιστεύει στις αρχές της δημοκρατίας.
      άρα ο διάλογος,και η με επιχειρήματα συζήτηση ήταν
      κάτι που της όφειλα…
      Καληνύχτες!! 🙂

      Απάντηση

  3. magikifoni
    Δεκ. 22, 2011 @ 22:34:51

    αχαχαχαχαχα… (συγγνώμηηη) αχαχαχαχα!!! Μάλλον μετά από αυτό θα σε ακούσει… Εγώ πάντως στο εύχομαι ολόψυχα 🙂 Τι τέλειο ποστ ήταν αυτό;

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Δεκ. 23, 2011 @ 05:33:19

      Φωνούλα μου το ελπίζω…μα επιτέλους,το έχει παρακάνει!!
      Σε ευχαριστώ για τα πάντα πάρα πολύ όμορφα λόγια σου και για την επίσκεψη!!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
      καληνύχτεεεςςς 🙂

      Απάντηση

  4. nk
    Δεκ. 22, 2011 @ 23:18:55

    Και μετά από όλαααα αυτά,καταλήγουμε σε αυτά που λέω εγώ μέρα νύχτα και ποτέ δεν με παίρνεις στα σοβαρά..Πρέπει να αλλάξουμε τρόπο ζωής αγαπητέ!!

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Δεκ. 23, 2011 @ 05:29:41

      χαχαχα…ρε μη διαπομπεύεις δημόσια το φίλο σου…
      ναι πρέπει…από την άλλη μεριά,δε βαριέσαι…κάτσε να δούμε πρώτα τη δημόσια έκκληση πώς θα πάει..κι αν δεν πάει καλά,το συζητάμε και για την αλλαγή τρόπου ζωής…

      Απάντηση

  5. melita
    Δεκ. 23, 2011 @ 22:44:56

    Σου το έχω πει ιδιωτικά θα το πω και δημόσια…λατρεύω όταν γράφεις χιουμοριστικά κείμενα . Κυριολεκτικά πέφτω κάτω από τα γέλια. Νομίζω ότι είναι το δυνατό σου «χαρτί». Υπέροχο κυριολεκτικά το κείμενο σου 🙂 .

    PS. Ξέχνα τα σουτζουκάκια , τις δίπλες και τους λουκουμάδες (με σοκολάταααααααααααα μιαμ μιαμ) άμα κατέβεις.
    Θα σου ξεκινήσω σε εντατικούς ρυθμούς πρόγραμμα δίαιτας!

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Δεκ. 24, 2011 @ 05:15:43

      Αρνούμαι να τα ξεχάσω.Το δικαίωμα στην τροφή αγαπητή,είναι θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα.Επικαλούμαι λοιπόν τη χάρτα δικαιωμάτων μου,και απειλώντας σε με προσφυγή στο Στρασβούργο,
      κερδίζω με συνοπτικές διαδικασίες τους λουκουμάδες (με σοκολάτα μιαμ μιαμ) και τα όποιας άλλης μορφής εδέσματα…
      p.s. σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψη και το σχόλιό σου!Και δημόσια σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια..Το κοκκίνισμα του προσώπου μου όταν διάβαζα το σχόλιό σου,δε μπορεί να αποτυπωθεί στη μπλογκόσφαιρα..

      Απάντηση

Σχολιάστε

