Μήνυμα με παραλήπτη

Εχθές δε βρήκα τη διάθεση

και το κουράγιο να γράψω κάτι.

Ακόμα ήταν πολύ νωπό στα

αυτιά μου το άκουσμα του θανάτου του.

Όχι,

ακόμα δεν το έχω δεχτεί.

Μου φάινεται οτι

θα τον πάρω τηλέφωνο και θα το σηκώσει.

Οτι θα του στείλω mail να του πώ κάτι,

και σε μερικές ώρες

θα μου έχει απαντήσει οτι είναι μια χαρά.

Μέσα μου όμως ξέρω οτι 

δυστυχώς τα πράγματα είναι διαφορετικά.

 

Είναι περίεργο,

αλλά κάτι τέτοιες ώρες

είναι που η πίστη μας στο Θεό

γίνεται πιο δυνατή.

Είναι μια εσωτερική ανάγκη να πιστεύεις,

να ελπίζεις οτι δεν τελειώνουν όλα εδώ,

οτι ο δικός σου άνθρωπος που έφυγε,

βρίσκεται κάπου εκεί πάνω

και βλέπει τη θλίψη σου,

βλέπει τις ενοχές σου για όσα δεν πρόλαβες να του πεις.

Τελικά πόσο δίκιο έχουν

όσοι λένε πες αυτό που θες να πεις σήμερα,

κάνε αυτό που θες τώρα.

Μην τα αφήνεις για αύριο.

Μια μέρα είναι πολύ.

Μπορεί να είναι ήδη αργά,

γι αυτό ζήσε την κάθε σου μέρα

σαν να είναι η τελευταία.

 

Είναι επίσης περίεργο,

αλλά γνωρίζοντας τον τρόπο που σκεφτόταν,

νιώθω σχεδόν σαν να τον ακούω να λέει:

«Ε και;

Πέθανα,

τι έγινε ρε μαλάκα;»

Ξέρω,

είμαι σίγουρος οτι ακόμα

και αυτό με χιούμορ θα το αντιμετώπιζε.

Και νομίζω οτι αυτό θα ήθελε κι από εμάς..

Νιώθω οτι τουλάχιστον αυτό

του το χρωστάμε.

Δεν έφυγε,

άλλωστε.

Δε θα φύγει ποτέ.

Πάντα θα ζει μέσα μας.

Πάντα θα είναι εδώ για να

μας δίνει συμβουλές.

 

υ.γ. Greg,

δεν κατάφερα τελικά να είμαι εκεί στο μεγάλο σου ταξίδι.

Σκέφτηκα όμως το μοναδικό τρόπο

για ένα αντίο που σου αρμόζει.

Μίλησα και με τα παιδιά..

Θα είναι όλοι εκεί..

Για το δικό σου αντίο.

 

kalboros.

4 Σχόλια (+add yours?)

  1. Νέστορας
    Δεκ. 10, 2011 @ 00:35:15

    κλισέ, αλλά δε μπορώ να μην εκφράσω τα θερμά μου συλλυπητήρια αγαπητέ…

    Απάντηση

  2. magikifoni
    Δεκ. 10, 2011 @ 17:58:23

    Εγώ το πιστεύω πραγματιά αυτό φίλτατε… Δεν έχει φύγει και δεν θα φύγει ποτέ αν τον θυμόσαστε και τον έχετε μέσα στην ψυχή σας. Το πιστεύω

    Απάντηση

Σχολιάστε

