Κάτι νύχτες σαν τη σημερινή.

 

 

 

 

 

 

 
Είναι κάτι νύχτες σαν τη σημερινή

που δεν περνούν με τίποτα.

Νύχτες κρύες.

Όχι μόνο στο δωμάτιο,μα και μέσα μου.

Είναι κάτι νύχτες που νιώθω τοσο,

μα τόσο μόνος.

Τα ερωτήματα που με βασανίζουν πολλά.

Οι απαντήσεις ανύπαρκτες.

Τι κάναμε λάθος τελικά;

Τι πήγε στραβά;

Δεν ξέρω.

Πώς θα μπορούσα να ξέρω;

Και δε νομίζω οτι έχει σημασία.

Αυτό που έχει είναι πως μου λείπεις.

Πολύ.

Έχω τόσα πράγματα να σου πώ,

κι όμως δε μπορώ.

Μένω να κοιτάζω την οθόνη του κινητού μου,

περιμένοντας ένα τηλεφώνημα που δεν έρχεται,

γράφοντας ένα μήνυμα που δε θα στείλω ποτέ..

 

Όχι,μην με παρεξηγείς.

Δεν είναι ο εγωισμός αυτός που με εμποδίζει.

Είναι οτι δεν ξέρω τι να σου πώ,

δεν ξέρω πώς να στο πώ..

Το μόνο που έχω να σου γράψω

είναι οτι σε χρειάζομαι….

Αλλά αυτό το ξέρεις ήδη,

έτσι δεν είναι;;

 

Όχι,

μην με παρεξηγείς.

Δε σου ζητάω να έρθεις.

Έχει περάσει πολύς καιρός

από τότε που μπορούσα να σου ζητήσω κάτι.

Τους δικούς μου δαίμονες ξορκίζω.

Θυμάμαι πώς ήταν όταν ήσουν εδώ.

Πόσο γεμάτο έμοιαζε το δωμάτιο

και πόσο άδειο μοιάζει τώρα…

Τότε που ήσουν εδώ

και θαρρείς πως ο χρόνος σταματούσε.

Τότε που μπορούσα να σε πάρω αγκαλιά,

να κλείσουμε τα μάτια

και να μείνουμε έτσι για ώρες.

Τότε που η μυρωδιά της κρέμας σώματός σου

γέμιζε το δωμάτιο,

τα ρούχα,

θαρρείς πως δε θα έφευγε ποτέ.

Πόσος χρόνος πέρασε αλήθεια;;

 

Ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός λένε.

Θα περάσει και μαζί του θα φύγει και η ανάμνησή σου.

Ο χρόνος όμως

σκοτώνει μόνο τα ψεύτικα πράγματα.

Όχι τα αληθινά.

Τα συναισθήματα δεν πεθαίνουν με το χρόνο…

Θα μου πεις,

γιατί σου τα λέω όλα αυτά;

Δεν τα λέω σε εσένα.

Σε εμένα τα λέω.

Θυμίζω στον εαυτό μου

οτι κάποτε ήταν ευτυχισμένος.

Αλήθεια,ήταν ποτέ στην πραγματικότητα;

 

Κάποτε σου είχα πει

οτι μαζί σου ένιωθα μια ανασφάλεια,

οτι φοβόμουν πως το πρωί που θα ξυπνήσω

δε θα κοιμάσαι δίπλα μου.

Είσαι χαζός,

μου είχες πει,

το ξέρεις;;

Θυμάμαι που σε είχα κοιτάξει όλο σιγουριά,

γεμάτος ελπίδα,

γιατί ήθελα να σε πιστέψω.

Το είχα ανάγκη.

Και τώρα κοίτα που φτάσαμε.

Να σου γράφω ένα γράμμα

που δε θα σου στείλω ποτέ..

Να θέλω τόσο να φωνάξω,

ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ…

12 Σχόλια (+add yours?)

  1. magikifoni
    Νοέ. 30, 2011 @ 21:56:06

    Με συγκίνησες… Δεν ξέρω τι να πω για να σε βοηθήσω… Θα σου έλεγα να το στείλεις το γράμμα… αλλά, προφανώς εσύ ξέρεις καλύτερα… Το σίγουρο είναι πως όλες αυτές οι λέξεις με άγγιξαν..

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Δεκ. 01, 2011 @ 03:41:18

      Φωνούλα μου σε ευχαριστώ τόσο μα τόσο πολύ!Κάθε σου επίσκεψη με κάνει χαρούμενο….
      Χαίρομαι πάρα πολύ που σε άγγιξαν όλα αυτά που είχα μέσα μου..
      Όσο για το γράμμα…

      Απάντηση

  2. ♔DƦάɱα QuƎeи ♔
    Δεκ. 01, 2011 @ 00:23:56

    Κώστα πραγματικά απίστευτο! Πραγματικά…
    Για να υπάρχει παρελθοντικός χρόνος κάποια κλώτσησε την τύχη της!
    Δεν πειράζει! Θα το ξεπεράσεις! (Μετά από δύο – τρία χαστούκια).
    Όχι πέρα από την πλάκα ήταν τέλειο, γεμάτο συναισθήματα και ειλικρινά πολλοί έχουμε νιώσει την ανάγκη να στείλουμε ένα τέτοιο γράμμα σε κάποιον.
    Τουλάχιστον τα έβγαλες από μέσα σου!
    καληνύχτες και καλό μας μήνα!

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Δεκ. 01, 2011 @ 03:39:15

      Καλό μας μήνα Μαρίνα μου.Δεν ξέρω αν κλώτσησε την τύχη της,πάντως σίγουρα κλώτσησε εμένα!
      Δυστυχώς ο χρόνος είναι παρελθοντικός…
      Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια..
      και ναι,είμαι σίγουρος οτι κάποτε ένιωσες την ανάγκη να στείλεις κι εσύ ένα τέτοιο γράμμα….
      Καληνύχτες!

      Απάντηση

  3. melita
    Δεκ. 01, 2011 @ 10:48:26

    Με κάλυψαν τα κορίτσια από πάνω.Το μόνο που έχω να πω είναι …τέλειο!

    PS. Καλό μήνα 🙂

    Απάντηση

  4. moodytimes
    Δεκ. 01, 2011 @ 21:42:49

    Όχι ο χρόνος δε σβήνει αλλα σου φερνει καινούργια πραγματα που μερικές φορές κάνουν μια ευχάριστη αναμνηση τα προηγούμενα….παθών γι’αυτό δε παριστάνω το σοφό.
    Ναι σίγουρα κάποιες νύχτες περνανε δύσκολα αλλα πολλές φορές τα πρωινά δίνουν λύσεις απο το πουθενά…επίσης παθών.
    Είναι λάθος το να μη δώσεις ποτέ το γραμμα ή αν θες το να μη το γράψεις.
    Καλό σου βραδυ.

    Απάντηση

    • η ζωή με blogάρει
      Δεκ. 01, 2011 @ 22:26:05

      Η αλήθεια είναι οτι μερικές φορές οι λύσεις έρχονται όταν δεν τις περιμένεις,αλλά….
      Το γράμμα…μεγάλη ιστορία αυτό το γράμμα…
      Καλό σου βράδυ κι ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψη! 🙂

      Απάντηση

  5. beba88
    Δεκ. 16, 2011 @ 22:04:06

    Πολύ πολύ καλό…..
    Καλό είναι να εκφράζουμε στους γύρω μας αυτά που κρατάμε μέσα μας…:)

    Απάντηση

  6. Elena Ktistaki
    Ιαν. 12, 2012 @ 18:56:22

    Κατάθεση Ψυχής!!!
    Δεν έχει σημασία τελικά αν φτάσει αυτό το γράμμα στον παραλήπτη του.
    Σημασία έχει ότι αυός ο άνθρωπος σε έκανε να περπατήσεις στα μονοπάτια της ψυχής σου….να νοιώσεις….Εισαι ευλογημένος και τυχερός!!!
    Ομορφη βραδιά!!

    Απάντηση

Σχολιάστε

