Κάτι τέτοιες νύχτες…

 

 

 

 

 

 

 

 

Είναι κάτι νύχτες,της μοναξιάς οι νύχτες νομίζω,

που το μυαλό σου ταξιδεύει

σε όλα εκείνα που πέρασαν.

Σε όλα εκείνα

που δεν είναι δίπλα σου.

 

Κάτι τέτοιες νύχτες 

σκέφτομαι πόσο σε χρειάζομαι…

Κάτι τέτοιες νύχτες

σκέφτομαι πόσο θα ήθελα

να ήσουν εδώ…

 

Όχι,

δε σε κατηγορώ που δεν είσαι.

Δε σε κατηγορώ που λείπεις..

Πώς θα μπορούσα άλλωστε;;

 

Αλλά κάτι τέτοιες νύχτες

δε μπορώ 

να σε βγάλω απ το μυαλό μου…

Σκέφτομαι εκείνο το σ’ αγαπώ

που δε σου είπα όταν έπρεπε..

Σκέφτομαι πόσο φοβόσουν

να είσαι εδώ…

Όσα μπορούσαμε να ζήσουμε,

αλλά δε θα ζήσουμε ποτέ..

Και μου λείπεις…

Ναι,καλά διάβασες.

Μου λείπεις.Πολύ..

 

Πόσο θα ήθελα

να το αλλάξω όλο αυτό.

Πόσο θα ήθελα

να ξεπερνούσες τους φόβους σου,

και να έρθεις κοντά μου,

να φτιάξουμε

εκείνο τον παράδεισο

που σου υποσχέθηκα.

το δικό μας παράδεισο..

Αυτόν που ονειρευόσουν

κι εσύ όσο κι εγώ,

κι όμως,τον στερηθήκαμε.

 

Κάτι τέτοιες νύχτες,

σαν τη σημερινή,

ψάχνω ένα τρόπο.

Ενα τρόπο να σου μιλήσω

για όλα αυτά..

 

Κι όταν φτάσει το ξημέρωμα

παίρνει μαζί του

όλες τις ελπίδες μου

να σε ξαναδώ.

 

Μου λείπεις ρε γαμώτο.

Θεέ μου πόσο μου λείπεις…

4 Σχόλια (+add yours?)

  1. melita
    Νοέ. 15, 2011 @ 14:35:31

    Απλά υπέροχο!Γεμάτο πάθος και συναίσθημα!Μου μετέδωσες με ένα μοναδικό τα συναισθήματά σου και με έκανες να νιώσω λίγη από τη θλίψη σου,από τον πόνο και τη μοναξιά σου,ίσως και αυτό το αίσθημα της απουσίας του άλλου.
    Λένε ότι όταν μοιράζεσαι τη χαρά σου γίνεται διπλή και όταν μοιράζεσαι τον πόνο σου γίνεται μισός.Ελπίζω τώρα που μοιράστηκες μαζί μας, να πονάει λιγότερο : )

    Απάντηση

  2. ♔DƦάɱα QuƎeи ♔
    Νοέ. 16, 2011 @ 12:29:01

    Συμφωνώ σε όλα όσα είπε η Μελίτα. Το μόνο που θα προσθέσω είναι πόση αλήθεια περιείχαν οι λέξεις σου. Πραγματικά Υπέροχο. Πραγματικά αληθινό.
    Όταν το διάβασα θυμήθηκα τους στίχους ενός τραγουδιού και θα σου τους παραθέσω γιατί λίγο πολύ περιγράφουν τα συναισθήματα της απουσίας ενός ανθρώπου από την ζωή μας. Το τραγούδι είναι η Απουσία – Νέα Τάξη Πραγμάτων.
    «Όταν η απουσία γίνει τρόπος ζωής
    όταν ο πόνος γίνει δρόμος διαφυγής
    όταν στα πρόσωπα του κόσμου βλέπω το προσωπό σου
    όταν το δάκρυ μου στο χάρισα και έγινε δικό σου
    όταν το εγώ μου είναι μισό και το αστέρι μου θολό
    όταν ξέρω πως υπάρχω μα δεν γίνεται να ζω
    όταν μέσα μου κοιτώ βλέπω ένα απύθμενο κενό
    γιατί δεν έπαψα στιγμή να σ’αγαπώ»

    Απάντηση

Σχολιάστε

